Liebster Blog Adwards po raz 1, po raz 2, po raz trzeci i... czwarty ?

Tak jedna nominacja od Karoliny

1.Dlaczego wybrałaś/eś właśnie to imię dla swojego psa? Wiąże się to z jakąś historią ?
Jak pisałam w tym poście nie miałam prawo wyboru imienia dla mojego psa. Aczkolwiek były plany na ( dla Bustera ) Reksio xdd lub ( dla Tiki ) Lejla.
2. Jaki był Wasz największy sukces? 
Wraz z Busterem wygraliśmy konkurs sztuczek. 
3. Przedmiot bez którego nie mógłby się odbyć trening... +dlaczego?
Ja !
4. Czy istnieje według Ciebie rasa idealna? Dlaczego tak/nie? 
Nie. Może mam swoją ulubioną rasę, ale każda rasa ma wady. 
5. Największą motywacją Twojego psa jest...? 
Buster -smaczki,Tika-Ja !
6. Leniwe dni- jak wygląda to u Was?
Psiaki leżą ,ja na kompie =D 
7. Dlaczego akurat psy? Czemu nie króliki, koty i chomiki itp? 
Psy były zawsze w moim życiu i tak zostało.
8. Jaką cechę cenisz najbardziej w swoim psie? 
Buster-wytrwałość,Tika-chęć
9. Czy wiążesz swoje zainteresowanie z przyszłością (np. praca)? 
Oczywiście. 
10. Coś z niczego, czyli- czy wykonałaś/eś samodzielnie jakąkolwiek zabawkę dla swojego psa? 
Wykorzystałam stary szalik jako szarpak. Warkocz i TA DA !
11. Gdzie chciał(a)byś pojechać ze swoim psem? 
Wraz z psiulkami marzę o wyjedzie nad jezioro. 

Ok. Koniec. 


6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na bloga mojej koleżanki:

    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Ffuniazuzia.blogspot.com%2F&ei=Jb_EVNH3LoLBPJOGgagD&usg=AFQjCNH4KrEA2JZx4b0V-2ULZuCzZpXpwA&sig2=HwtrsfkndyqhT3qS8fShOw&bvm=bv.84349003,d.ZWU

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Heh dzięki. Mało komentarzów na blogu...
      ( Smutna minka )
      Jak tak dalej będzie przestaję pisać !!

      Usuń
  4. Świetne odpowiedzi i świetny blog :)'
    Będziemy wchodzić (obserwuje) i zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń