Project 62, czyli nasze zajęcie na 62 dni wakacji !pi

Witam po długiej przerwie na blogu. Tak jak pisałam mam problemy z netem na kompie więc pisanie postów jest bardzo trudne. Dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami tym,iż jak większość blogowiczów przystępuje do wyzwania Project 62.
Na czym polega Project 62 ?:
Project 62 polega na tym, iż w wakacje ( wolne dni ) mamy zrealizować najwięcej planów jakie postanawiamy sobie przyjmując to wyzwanie.
PS: Nie umiem uzasadniać więc jeżeli coś nie pasuje przyjmę krytykę i poprawię.

Tak wyzwanie już się zaczęło, nie było posta i myślicie ,że kilka dni miałam laby ? O nie ! Ja przez te 17 dni solidnie realizowałam wcześniej postanowione plany.
Co postanowiłam zmienić u psiaków:
Tika:
*Schudnięcie i poprawa sylwetki
*Zaczęcie uprawiania Canicrossu ( tak się pisze ?)
*Wyjazd nad jezioro
*Poprawienie popędu do nieznajomych psów
*Nauka nowych sztuczek
Buster:
*Schudnięcie i poprawa sylwetki
*Nauka chodzenie na smyczy przy nodze i luzem.
*Wyjazd nad jezioro
*Nauka nowych sztuczek
i u siebie:
*Większa cierpliwość do innych m.in psów
*Większa aktywność ( leń z du*py sio !)
*Spędzanie więcej czasu z psiakami ( poranne i wieczorne spacery )
Więcej postów kochani !

Planów dużo a czasu coraz mniej. Jak myślicie uda nam się zrealizować jak najwięcej planów ?
Hmm...? Może co tydzień post o realizowaniu postów ? Pasuje Wam takie coś ? Mi tak !

Tak kończę post ! Jest początek i koniec posta. Wiem może na mnie wrzeszczeć, że postów jest mało, ale komputer jest do du*py myślę, że za rok powinien być nowy także aktywoność zwiększy się o 100%.
Pozdrawiają zdyszani Buster i Tika oraz Wika :)
Pa !

8 komentarzy:

  1. Mamy nadzieję, że uda wam się zrealizować te plany. Także jestem w trakcie tego projektu i powiem szczerze, nie nudzimy się! :)
    pozdrawiam!
    saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za kciuki. Również trzymamy za Was kciuki. Pozdro :)

      Usuń
  2. Super wyzwanie :) i również trzymamy kciuki za ich realizacje :)
    opisuj postępy, chętnie poczytam :) może kiedyś też się podejmę czegoś takiego :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nowy obserwator ! Witam. Dziękujemy za kciuki i jak dasz linka to zajrzymy na twojego ( jak masz ) bloga o twoim , Czarnym wilku !

      Usuń
  3. My również przystąpiłyśmy do projektu 62. Życzę Wam powodzenia. Zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń