Podsumowanie ferii 2016 !

Skończyły się nasze długo wyczekiwane ferie. Co prawda trudno pogodzić się myślą, że musisz wstać, pójść do szkoły, wrócić, pójść na godzinę do psiaków, lekcje, nauka i tak miną kolejne dni, tygodnie aż do przerwy świątecznej :'( Pocieszeniem są weekendy, które trwają kilka minut jak robi się coś co się lubi. Co my robiliśmy w ferie, co zamierzaliśmy a jak wyszło ?
Na początku ferii ( jak było można wyczytać tu ) było okropnie. Padał deszcz, śnieg potem się roztapiał. Przez pierwsze 3 dni ja siedziałam przed komputerem ale nie tylko przez te 3 dni, bo we wtorek (26.01) zachorowałam i również nie było super. Dopiero w czwartek zaczęliśmy coś tam robić. Frisbee i spacery to była rutyna. W piątek zabraliśmy się za powtórzenie sztuczek i nauki nowych. Do tej pory jest genialnie. Psiaki umieją już ( razem ) 7 nowych sztuczek w tym 5 Buster ! Wszystkie sukcesy były opisywane na naszym fp na którego zapraszam, bo serdeczny pan FB usunął mi konto :D. W drugim tygodniu wybraliśmy się na spacer z Magdą i Natalią ( też wszystko na fp ) a w środę zaczęliśmy biegać !  Nie chcę się rozpisywać, bo ferie ogólnie jak zawsze były krótkie i było za mało czasu. Podsumowując ferie 2016 uważam za świetne i na następny rok będą jeszcze lepsze !
Wybaczcie, że czytaliście ten post z nadzieją, że będzie dłuższy, ale co tu opisywać ? Chociaż ja sama wolę te krótsze wersje. Spokojnie to nie na stało, bo niedługo kolejny dłuższy post !
A u Was jak minęły ferie ?
Pozdrawiamy
Wiktoria&Labs

A te foto wykonała Madzia ! Jak ćwiczymy frisbee  <3

27 komentarzy:

  1. U mnie też ferie minęły w mgnieniu oka.. ale mimo wszystko przeżyłam z moimi psiakami wesołe chwile :)

    dogswithblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Króciutki post, ale czekam na ten dłuższy :).
    Eee, myślałam, że dasz więcej zdjęć.
    A my dopiero teraz zaczynamy ferie i dzisiaj pogoda była piękna - słoneczko świeciło. Od soboty 14 lutego przeszliśmy 32km do dzisiaj, czyli w ciągu 4 dni.
    Szkoda, że byłaś chora i że była taka brzydka pogoda. Ja teraz czekam na jeszcze lepszą pogodę dla nas, bo warto chodzić na takie dłuższe spacerki.
    Pozdrawiamy,
    psi-temat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt też jestem zła na krótki post, mało zdjęć, ale szczerze ? Nie było jakiś wieeeelkich osiągnięć jak u ciebie ( a to dopiero kilka dni ) a na zdjęcia... pogoda była katastroficzna. Co prawda tylko kilka dni padało, ale słońće wyszło raz na ruski rok czyli dwa razy w ferie,ale wtedy aparat był w domu :/ Spokojnie mam pomysły na posty i sobie jeszcze poczytacie :D

      Usuń
  3. Moje ferie się skończyły prawie dwa tygodnie temu - całe przepracowane. Przez dłuższą chwilę zastanawiałam się co ja robiłam w ferie :P już któraś osoba z kolei w swoje ferie zachorowała, jakiś pech :D cudowny labbbeekkk!
    http://labowamania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uważasz, że niezbyt dobrym pomysłem jest frisbee z otyłym psem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle to samo... Zapraszam na post o naszym frisbee ;)

      Usuń
    2. Wiktoria chyba już wspominała coś nt. takich komentarzy. Nie musisz jej wypominać, że nie powinna ćwiczyć frisbee ze swoimi Psami, bo to i tak nic nie zmieni.

      Usuń
  5. Ja skończyłam ferie już dawno temu, ale również były udane :).
    Co do osoby powyżej, to do jasnej cholery, może by tak lepiej zapytać, czy ten Pies jest otyły? Może by tak napisać, dlaczego to nie jest dobrym pomysłem? Może by nie dodawać tak sarkastycznie tej buźki? Taki komentarz każdy może dodać, ale z całym szacubnkiem, na coś mądrzejszego, to już Cię nie stać?

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt wkurzają mnie takie osoby...zamiast przeczytać post piszą tak aby dowalić

      Usuń
    2. Trzeba mieć mocno ograniczony sposób myślenia by nie rozumieć zagrożeń jakie z tego wynikają...
      Yakei, nazwa profilu na G+ nad wyraz trafna do Twojego komentarza ;)

      Usuń
    3. Ale ludzie to nie są jakieś skoki po 2 metry to malutkie podskoki...

      Usuń
  6. Liczyłam na jakieś obszerny i wyczerpujący opis a tu takie...
    Cieszę się, że miło spędziliście czas! Zgadzam się, że byle do Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ferie minęły w mgnieniu oka, inaczej sobie je wyobrażałam, ale no cóż :) Teraz tylko czekać na przerwę świąteczną, bo weekendy, jak masz rację, mijają bardzo szybko..

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nam też właśnie się skończyły :/ Minęły nam bardzo dziwnie, prawie cały pierwszy tydzień to była lekka praca, a tak to lenistwo, spanie do późna, później poświęcenie się w 99% dla łyżew, jakoś to mnie wkręciło i chodziłam codziennie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam ferii bo nie chodzę już do szkoły :) Czekam na dłuższą rozpiskę bo fajnie się czyta Twój blog :) Pozdrawiam

    --------------------
    swiatasary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkim się ferie kończą lub skończyły, a mi kończy się dopiero pierwszy tydzień. Jeszcze tydzień przed nami! :D
    Najważniejsze, że nie leniuchowałaś całe dwa tygodnie i zabrałaś się trochę za psy również :P
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodziewałam się filmiku, szczerze mówiąc :)
    Ale gratuluję sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz że ty musiałaś nagrać krótkie filmiki a ja mam plus montowanie... Niebawem będą filmiki :D

      Usuń
    2. Wiem, dlatego nie narzekam, tylko wspomniałam o tym :)
      Z niecierpliwością czekam :D

      Usuń
    3. Już za maksymalnie miesiąc nowy filmik :D

      Usuń
  12. Zawsze szkoda tak szybko minionego czasu wolnego, ale jakoś trzeba przecierpieć. Niedługo Wielkanoc, potem maj, wakacje... trzeba się spiąć w sobie i już :D
    Cieszę się, że Wasze ferie uważacie za udane. Życzę Wam wielu tak radosnych i wspólnie spędzonych chwil ♥
    Trzymajcie się ciepło, http://czarnekudelki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie mają ci co mieli ferie teraz, a nie tak jak ja na samym początku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że ferie się u Was dobrze potoczyły. :)
    My bardzo miło wspominamy ten czas, choć szkoda, że trwał on tak krótko.. Byle do wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zanim wakacje to może przerwa świąteczna :P

      Usuń