Sylwester, Podsumowanie roku 2015 oraz Organizacja 2016

Piękna wiosna tej zimy ;)
 Już niedługo ta wielka, kolorowa noc. Huki, strzały i milion kolorów na czarnym niebie. Jak myślicie, czy w tym roku na Sylka będzie śnieg ? Ja na to liczę, choć podobno ma być, ale ile on pobędzie jak w zimę temperatura na plusie ? Może kilka godzin pobędzie. My z psiakami na to liczymy, bo jak śnieg, są fajne zdjęcia oraz super zabawa. A Wasze pociechy też uwielbiają śnieg ? Tika tak jak Buster uwielbiają się w nim tarzań, a potem go jeść.
Przeszłam do tematu ŚNIEG a miałam do tematu SYLWESTROWEGO.  Jeżeli chodzi o psiaki w planach mamy zabranie ich do domku ( rodzice wychodzą i oczywiście nic nie widzą więc ciiii ) i zacząć testy zabawek ,smaczków i trochę przypomnieć sztuczki w cichym miejscu. Trzymjcie kciuki, aby nie było wypadku fizjologicznego /_\,  bo będzie klops :X.
Tak więc Sylwester będzie w stu procentach udany. Znaczy ja tak uważam, a jak to spostrzegą psiury ?
Rok 2015 uważam w 99% udany.
To co udało nam się osiągnąć to m.in poprawienie relacji z psami oraz spacery z psiarzami, ale są też złe wspomnienia z tym rokiem jakie ? ( nie chcę się wypowiadać na ten temat więc wybaczcie ). Mamy zacne plany co do następnego roku, ale nawet nie napisałam o tym co zrobiliśmy.
-Poprawienie relacji z psami
-Zrozumienie psów
-Pierwszy spacer z psiarzem
-Pierwsze zainteresowanie zabawką przez Bustera
-Pierwsza wycieczka rowerowa z Tiką
-Pierwsza wycieczka samochodem z Tiką oraz wycieczka nad wodę
-Wycieczka do miasta z Tiką
- Pierwsze wielkie zakupy internetowe
-Pierwsze zignorowanie przez Bustera innego psa
-Pierwszy kontakt wzrokowy z Tiką
- i wiele innych... (PS: wydarzenia są nie pokolei )
No trochę tego jest jednak myślę, że tyle Wam powinno starczyć ;)
Jeżeli chodzi o większość rzeczy związanych z Tiką to nie jest spowodowane tym, że ją ,,faworyzuję" tylko tym, że nie będę pisać nauka Bustera tego i owego, pierwsze coś z Busterem, bo to po prostu będzie nudne, a tak za kulisami to ja ćwiczę z Busterem i to bardzo dużo. Także darujcie sobie, że np: faworyzuję Tikę ;)
Kolejna sprawa czyli organizacja roku 2016 !.Większość z nich jest związana z psami, co nie wiąże się z tym, że sama o siebie nie będę dbać, ale to jest blog typowo psi żeby o tym tutaj pisać ;)
-Nauka nowych sztuczek z psiakami i nie tylko
-Wycieczka gdzieś dalej
-Nauka chodzenia na smyczy ( Buster )
-Zakup karmy Brit
-Początki frisbee z Tiką
-Wystąpienie w zawodach ( nieważne jakich )
-Pierwsza podróż autobusem z Tiką
-Kastracja Bustera
-Perfekcyjne przywoływanie 
-Nauka dostawania 
-Zakup zabawki na inteligencje
-Zakup frisbee
-Przyzwyczajenie psiaków do domku
-Co najmniej 30 filmików a nawet wyżej
-Przyzwyczajenie się do zbierania psich kup :/
-Poprawienie sylwetek oraz wagi psów
-Nauka samokontroli do innych zwierząt
- i jakieś inne sprawy...
 trochi tego jest, ale mam nadzieję, że się zmotywuję.
Jak zapewne zauważyliście jest zmiana na blogu. Jest i to ogromna. Serdeczne dzięki Jagodzie za zawalisty wygląd bloga. Postarała się. A wy co sądzicie ?
Tak więc mam jeszcze jedną nurtująca mnie sprawę. Jak zauważyliście 25 napisałam post o Wigilli oraz urodzinach Bustera. Nurtuje mnie jedno. Dlaczego posty jubileuszowe ( urodziny, rok na czymś i inne ) mają najmniej komentarzy ? Inne czasem w ogóle nie fajne wpisy mają ponad 15 komów. Co jest ! Okej więc takim wyżaleniem kończę post i liczę, że skoro mamy 42 obserwatorów to tyle będzie komentarzy ;)
Więc szczęśliwego Nowego Roku!
Wiktoria&Labs


32 komentarze:

  1. Tobie i psiakom też życzę wypalonych planów sylwestrowych, szczęśliwego nowego roku i udanych planów z listy :) Pzdr :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i na pewno chociaż połowa na się uda ;)
      Również życzymy udanego sylwka.

      Usuń
  2. Staraj się unikać prześwietlenia na zdjęciach, unikaj słynnych "kropek słonecznych" ;).
    Ostatnie zdjęcie mega :D
    Ja też czasami Psiaki biorę do domu, ale wtedy, kiedy nie ma babci i dziadka, bo oni krzyczą :x
    Wygląd świetny! Sądzę, że na pewno będziesz mieć tyle komentarzy, trzeba się zmobilizować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak ogólnie tej zimy za śniegiem nie tęsknię, tak chciałabym, aby choć kilka dni śnieżyło, zanim wiosna nadejdzie. No, takie małe marzenie "fotografa" :P

    Oby wam się udało zrealizować wasze plany, my nie dawno wzięliśmy się do roboty, 2016 rok będzie tego kontynuacją :)
    Cieszę się, że szablon się podoba!

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego sylwka (musze to napisać, bo bym nie wytrzymała, ale nikomu nie mów :* Jak się uda, jak nikogo w domu nie będzie w sylwka, to może Fuńka czmychnie do domu) :)

    Widzę, że zrealizowaliście mega dużo i macie mnóstwo na następny rok, dlatego życzę powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha widzę, że nie tylko ja po cichu biorę psiaki do domu :'D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhym widać, jak to się czyta posty :'DD
      Nie nie robiłam sama tylko Jagoda jak jest napisane wyżej ;)

      Usuń
    2. No dokładnie.
      Pewnie przeczytała pierwszy akapit.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Powodzenia w planach.
    Mi nowy wygląd się bardzo podoba, jest genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wygląd MEGA! Po prostu boski!
    U mnie też rodzice wychodzą na sylwestra, więc zostaję sama z Psem ;).
    Macie bardzo ambitne plany, oby wszystkie wypaliły, szczęśliwego nowego roku!
    Z tymi komentarzami to róóóżnie bywa, zazwyczaj każdy komentuje co mu się podoba - też tego nie lubię.

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak piszą aby był nawet nie przeczytają tylko zapraszam do mnie i do widzenia.

      Usuń
  8. Wygląd jest śliczny, bardzo mi się podoba. :) Aż miło się do Was zagląda, my tez nie długo będziemy mieli chyba nowy wygląd. :D
    Szkoda, że nie ma śniegu, podobną mówią, że na początku stycznia ma padać, ale zobaczymy. Spadnie na kilka godzin i do widzenia...
    Ja sylwestra spędzam z rodzicami, siostrą i Molly. Macie dużo planów, życzymy powodzenia w ich realizowaniu!
    Życzymy udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się lepiej pisze gdy widzę ten wygląd :DDD
      I również liczymy, że chociaż połowa nam się uda.

      Usuń
  9. Ale cudowny wygląd bloga! Obserwuje :)
    A w wolnej chwili zapraszam również do siebie
    http://labowamania.blogspot.com/
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega wygląd bloga! :D Mój pies też uwielbia śnieg, jak pada to próbuje łapać płatki zębami, a jak już napada to biega po nim jak szalona. Fajnie spędzicie sylwester (niestety moja Nela się boi fajerwerków ;/, cały sylwester siedzi gdzieś schowana pod krzesłem), no i no... trzymam kciuki xD Mamy bardzo podobne plany na 2016 rok, prawie identyczne (oprócz paru podpunktów :P). Życzmy Wam, aby Nowy Rok był dla Was jeszcze lepszy oraz udanego Sylwestra! :)
    Pozdrawiamy!
    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale czemu jak ćwiczysz z Tika, to o tym piszesz a jak ćwiczysz z Busterem to uznajesz ze to będzie nudne? Buster to tez pies, zwłaszcza, ze jest już na emeryturze... powinnas więcej pisać o Busterze i tyle samo o Tice, bo wszędzie jest ta Tika...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. z Busterem co ja ćwiczę ??? Sztuczki ? Tak sztuczki i to tylko tyle więc dlatego uznaję, że to jest nudne, jeżeli chcesz ANONIMKU to wbijaj na fejsa a wszystko napiszę na priv skoro to tak cię interesuję ;)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy wygląd bloga? Dobrze mówię? Bo trochę mnie nie było w psich internetach i nie kojarzę, ale szablon podoba mi się strasznie! ♥
    Życzę samych sukcesów w nadchodzącym roku i zrealizowania wszystkich postanowień! Dużo siły, motywacji i zadowolenia z psiaków!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam, ściskam i zapraszam na nowy post na http://czarnekudelki.blogspot.com/ :)
    Przepraszam za wcześniejszy usunięty komentarz, nastąpiła pomyłka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i również Szczęśliwego nowego roku ;)

      Usuń
  14. Jak, udało się? Pisałaś o ćwiczeniu z psami w Sylwestra... To w ogóle możliwe? Mój już wieczorem siedzi w wannie (taki ma zwyczaj jak coś strzela - obojętnie, fajerwerki czy burza)

    8lap1ogon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie rozumiem dlaczego tak bardzo przejmujesz się, że masz mało komentarzy (chociaż wcale tak nie jest) :) przecież to wcale nie jest najważniejsze, w statystykach widzisz, że ktoś wchodzi i czyta Twoje posty to się zawsze liczy i najważniejsze również to pisać dla siebie, żebyś kiedyś mogła do tego wrócić i powspominać :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku i życzę powodzenia w realizacji nowych wyzwań :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń