Wigilijny czas oraz szczęśliwe siedem !

Tak, nasza choinka :D
Hejcia kochani !
Wczoraj była Wigilia, czyli miła atmosfera, mili ludzie oraz... szczęśliwe siedem o którym już za chwilkę ;)
Jak wy spędziliście Wigilię ? Szkolną i domową ?
U nas szkolna była cudowna, ale najlepsza ta domowa. Bardzo żałuję, że moi PSIjaciele nie są razem z nami pod stołem i nie żebrają o coś coś do żarcia. Może w wakacje to się zmieni, ale kto wie. Pomimo tego iż psiaki nie spędzają świąt w domku to dostają drobne upominki. Z powodu naszej sytuacji finansowej nie mogę pozwolić sobie na nowe szelki, obrożę czy lepszą zabawkę jednak zawszę wyskrobię coś ze skarbonki i idę do zoologicznego na zakupy. Powiem szczerze, że póki co zarabiam ( nie wiem na co ) jednak musiałam wydać zarobione 20 zł na świąteczne zakupy. No to co  chcecie poznać jakie dostaliśmy prezenty ? Pewnie nie, ale to już tradycja, że każdy pokazuje to i owo więc nie będziemy gorsi,







To może aby nie przedłużać przechodzę to tej drugiej sprawy czyli szczęśliwe siedem !
Dlaczego siedem ?
Jak wiecie Biszkopcik urodził się 24 grudnia 2009 roku, czyli wczoraj minęło równe 7 lat jak jest na tym świecie. Bardzo się cieszę podwójnie , bo nie dość, że szczęśliwe siedem to jeszcze misiek stanął się seniorem ! Teraz utrzymanie dobrej sylwetki a nawet odchudzanie psiura, bo im starszy tym bardziej leniwy.
To czego mogę Ci życzyć mój grubasku ?
Tego, że zawsze byłeś pomimo moich humorków. Że zawsze umiałeś mnie zrozumieć. Że pocieszałeś mnie mimo, że to przez ciebie byłam smutna. Że pomimo ucieczek zawsze wracałeś. Że pomimo nadwagi zawsze nas doganiałeś. Że nie liczy się to czy dostaniesz jeść lecz to, że dostaniesz buziaka ;*, Za to ,że po prostu jesteś !
Buster przybył do nas w wieku 6 miesięcy dokładniej 5 maja 2010 roku o 16.39 !( tak dokładnie pamiętam )
Był to jak powiedziałam 5 maj. Ja byłam u koleżanki. Tata w pracy a mam w domku. Szczerze mówią co tym ,że mieliśmy mieć psa dowiedziałam się na przełomie kwietnia gdy kupowaliśmy akwarium to tatko mi powiedział. Nie mogłam się doczekać aż tu nagle paczę a tatuś jedzie do domku z małym kluskiem na tylnym siedzeniu. Boshee jaki on był słodki, Biały, mały i chudziutki !
Pamiętam te zamieszanie. Bezcenne. Pierwsze co ŁUBUDUP na mnie <3
Tej chwili nie da się zapomnieć. A teraz już siedem lat. I senior :O
Torcik, prezenty wszystko dokładniej opiszę później:
Chwilę później
Tak więc mordka dostała takie prezenty na spółę z Tiką ( prezenty zostały podzielone co dla kogo, ale nie mam zdjęcia ) :D






Oraz taki torcik !


PS: Zdjęcie niewyraźne, bo robione na szybko telefonem. Jak pies głodny to sami wiecie.

A tutaj porównanie (6msc a 7 latek! )


A tutaj filmik urodzinowy :
Zapraszamy do oglądania !
|KLIK|
I co kochani tak skończę ten pościk lecz spokojnie kolejny już w środę gdyż muszę napisać podsumowanko oraz nasze planiki ! Pa
Pozdrawiamy Wiktoria&Lab's


5 komentarzy:

  1. Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku,
    A dla Busterka wszystkiego, co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super filmik :)
    Sto lat dla Bustera :P
    Fajne prezenty, te Twoje jak i Psiórów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Buster!
    Bardzo fajne prezenty, moje potwory na święta dostały taką samą piłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już po świętach i zostało życzyć Wam szczęśliwego Nowego Roku, a dla Busterka życzymy wszystkiego co najlepsze, aby zawsze był zdrowy! :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Popracuj trochę nad wyglądem, trochę rażą w oczy szczegóły, takie jak mnóstwo Psów obok siebie. Zrób je w większym odstępie. Tak samo z nagłówkiem.... nie udało Ci się połączyć białego tła bloga z nagłówkiem, zakładki powinny być po boku no i popracuj troszeczkę, bym to zmieniła, może poproś kogoś, kto zna się na takich rzeczach. U mnie zakładki są na przeźroczystym tle, zaś u mojej przyjaciółki na białym. I zrób też szerokość bloga, aby czytelnicy nie musieli przewijać w prawą stronę.
    Taka mała uwaga, potraktuj jako wskazówkę :D.

    OdpowiedzUsuń