54/62- czyli post o czymś a jednak o niczym.

Jeśli jesteście spostrzegawczy widzicie, że nagłówek uległ ogromnej zmianie. Tym razem nagłówek zrobiła mi Wiktoria z bloga Pamiętnik Czterech Łap na który serdecznie zapraszam. Jak widzicie to już 54 dzień wakacji, ale dopiero teraz u Tiki zaczynają się wakacje. pod koniec sierpnia jedziemy do Broku do mojej koleżanki Andżeliki i jej psiaka Ashera. Jarzycie to imię. Tak to Tiki jedyny syn. W Broku mamy zamiar iść nad Bug oraz przejść się na spacer z psiakami. Nie martwcie się tym razem będzie post. No problem. Nie wiem czy powinnam to pisać, ale mam dziwne wrażenie, że Tika ma cieczkę. Tak jak wiecie Tika przeszła sterylkę pomyślnie, ale wczoraj zobaczyłam, że liże się  A wy co o tym sądzicie, czy wasze sunie ( po sterylce ) też tak miały. Martwię się :(



A jak tam wam mijają wakacje ? Spędzacie je aktywnie, czy raczej przed ekranem telewizora ? My zdecydowanie aktywnie. Sztuczka jedna na dwa dni. A pro po sztuczek. Naszą nową sztuczką jest ,,trzymaj" idzie nam okey z np: zabawkami, pluszakami, ale ze smyczą, czy obrożą już nie. Nie poddajemy się o nie. Niedługo na naszym yt pojawi się filmik z tą sztuczką.







20 komentarzy:

  1. Ale świetne zdjęcia :)
    Czekam na post z wyjazdu z Tiką.
    No my mamy poważne chwile zawahania, ale damy radę.
    Obie moje suczki są po sterylizacji i nie mają cieczki, może to nie cieczka u Tiki, co innego? Przyjrzyj się temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i jeszcze jedno - piękny nagłówek :)

      Usuń
    2. Mi również się podoba. Mam nadzieję, że przemyślisz usunięcie bloga.

      Usuń
  2. Życzymy udanego wyjazdu. :)

    Cieczka po sterylizacji jest zupełnie normalna, a oblizywanie się to naturalne zachowanie po zabiegu. Nie musisz się martwić, a jeśli zauważysz coś poważnego - skonsultuj się z weterynarzem.

    Fajnie, że nagłówek się podoba. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny nagłówek :) Co do sterylizacji to nie wiem, bo Lu już miała ją dawno robioną. Życzymy dalszych postępów w nauce sztuczek ;) Udanego wyjazdu!
    Ostanie zdjęcie super :)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak nagłowek mi się podoba, ale ja mam psychiczną niechęć do zacieków u psów na zdjęciach. Trochę pracy w gimpie, lub ściereczką w świecie prawdziwym i byłoby ładniej... To taka moja wewnętrzna uwaga i tak o wiele lepszy od poprzedniego.

    Możesz poszerzyć menu boczne bo jest coś takiego:
    kontak
    t
    recenz
    je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, ale miałam nie obrabiać zdjęć. :P

      Usuń
    2. Bez przesady, nie widac tego az tak strasznie ;)

      Usuń
    3. U mnie tak nie ma Jaro andTiger

      Usuń
    4. No, ja po prostu bardzo nie lubię zacieków na fotografi. Ale szerokość kolumn bym zmienił.

      Usuń
  5. Nagłówek i wygląd bloga bardzo ładny:)
    Saga, nigdy nie miała sterylizacji, ani kastracji, ale kiedy ma cieczkę czasami się liże. To nic nadzwyczajnego. A przynajmniej tak myślę:)
    Pozdrawiam!
    saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie boisz się ,żę będzie miała młode czy coś ?

      Usuń
  6. Nagłówek jest bardzo ładny.
    A co do tej domniemanej cieczki, to nie mam pojęcia, bo moja suczka jest dopiero 6 dni po zabiegu, ale na forum znalazłam taki przypadek, http://www.dogomania.com/forum/topic/1729-cieczka-po-sterylizacji/
    Może weterynarz u Tiki też zostawił kawałek jajnika?
    http://prawiejakhusky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny nagłówek. :)
    Czekamy na post z wyjazdu z Tiką. Molly nie miała sterylizacji, nie wiem czemu Tika po sterylce nadal ma cieczkę, trzeba by było zapytać weterynarza, który robił zabieg. Może się liże tylko tak o to miejsce lub może ma jakieś małe krwawienie po zabiegu...
    Psiaki jak zawsze śliczne!
    Pozdrawiamy! :)
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń