33/62, czyli połowa wyzwania za nami.

Już połowa wakacji minęła jak z bicza strzelił, a my jesteśmy w połowie realizacji naszych marzeń.

                            Jak to ze sztuczkami ?:
Sztuczkujemy już od dobrych 20 dni. Jak na razie umiemy tyle:
Tika:
Głos
Poddaje się
Cofaj
Buster:
Dziesiątka
Poproś
Na spacerek...
I jesteśmy w połowie nauki:
Zdechł pies ( u obu psiaków )



                          Jak tam odchudzanie ?:
Jest okey, ale nadal się nie poddajemy Tika schudła 1,5 kg a Buster jakieś 0,5 kg.
Jak skończą się wakacje pokaże wam rezultaty.
Do uzyskania idealnej wagi u Tiki musimy zrzucić 0,5
A u Bustera 9 kg.



                          A jak idzie mi z cierpliwością ?:
Idzie mi świetnie już nie raz powstrzymałam się od krzyknięcia na psa. Czyli jest okey, ale ćwiczę dalej.


                           Czy ćwiczycie więcej?:
Tak. Busterek biega jakąś godzinkę może półtorej a z Tiką dwa razy dziennie po godzinkę plus bieganie przy rowerze.



Podsumowując:
Sztuczki 15%
Odchudzanie 40%
Moja cierpliwość 85%
Większa aktywność 90%



Jak widzicie jesteśmy trochę w tyle, ale weźmiemy się w garść.

Pozdrawiamy Wiktoria,Tika&Buster


6 komentarzy:

  1. Widać, że robicie rezultaty. Kurde, jeśli Buster ma 9 kg nadwagi, to on pewnie jest wielki, co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę jest wielki. Cóż moja wina. Zaniedbałam jego sylwetkę przez te 3 lata. Gdyby nie ja byłby chudszy. No 3 ;lata temu nie wiedziałam co to odchudzanie psa. Dla mnie liczył się pies nie jego waga XD

      Usuń
  2. Gratuluję postępów! Labradory mają to do siebie, że lubią tyć, no ale trzymam kciuki w odchudzaniu :)
    Pozdrawiam! | thindogs.wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem dobrze Wam idzie ;) Ach te odchudzanie :/ Sama mam psa z nadwagą i wiem jak to jest, tyle że ja już się chyba poddaje. Wydaje mi się że Luna już tak ma i teraz wzmacniam jej stawy. Trzymamy za Was kciuki! :)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna
    swiatoczamiluny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe warto się poddawać. Buster ma dużo do idealnej wagi, ale poddanie się to najgorsze co może być. Dziękujemy i również zaobserwujemy.

      Usuń