50/62, czyli solidna nauka psiaków.

Siemanko ! Jak zauważyliście to już tylko niecałe dwa tygodnie do... ( nie chce tego nawet mówić . Też mieliście stres przed gimnazjum ? Ja mam i to ogromny cały mój stres wylewam na aktywnym spędzaniu czasu z Tiką. Jak przyjechała do mnie moja przyjaciółka ( Była na 5 dni ) Od samego początku wybrałyśmy i leniuchowanie i aktywne lato. Rano komp, po południu ( jakoś to mijało ) i wieczorem rowerek. O dziwo z Tiką przejeżdżamy ok.9 km co wieczór co wynosi 45 km w 5 dni. To sporo. Tika na początku była niepewna,ale już następnego dnia było ok. Pierwszego dnia ciągnęła do zapachów, psów i innych ludzi. Ja wyglądałam jak ostatnia idiotka. Gdy wjechaliśmy w piaszczysto-polną uliczkę zauważyliśmy dzieci bawiące się piłką. Już ja zdenerwowana Tika podekscytowana pociągnęła mnie i prawie się przewróciłam. Potem się skapnęłam ,że nie powiedziałam zostaw. Następnego dnia wbiegł mi na drogę pies. Mówiłam do Tiki zostaw i zostawiła tego psa mimo,że ten szczekał w niebo głosy. Byłam z niej dumna. Od tamtej pory wycieczki stały się przyjemne.




Razem z Tiką przybrałam się za naukę ściągania skarpetek. Moja zdolnisia
Tutaj macie filmik
Już niedługo koniec wakacji więc staramy się uczyć nowych sztuczek. I co sądzicie o nowej sztuczce. Trochę niedopracowana, ale już coś Tika łąpie.
Naszą następną sztuczką będzie podawanie przedmiotów.Trzymajcie kciuki.
To by było na tyle.
Pozdrawiamy Wiktoria&Labrador's




Pa.


12 komentarzy:

  1. Fajnie jej idzie z sztuczką. :D Jakoś nie mogę się pogodzić z myślą, że już koniec wakacji... :'(
    collie-jetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, z kolejnym postem coraz lepsze :)
    Fajnie, że nauczyłaś ją sztuczki zdejmowania skarpetek.
    Zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdejmowanie skarpetek jest świetne, uwielbiam kiedy mój pies to robi, zawsze się śmieję :D Szkoda, że wakacje się kończą, tyle jeszcze by można było zrobić świetnych rzeczy z psami!
    A kiedy szłam do gimnazjum to też się stresowałam, i to jak! To normalne :)
    Pozdrawiamy!
    czterolapni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się śmieje. Myślałam, że tylko ja się stresuję.

      Usuń
  4. Powodzenia w nauce tych komend, na pewno się przyda;) Super zdjęcia.
    Pozdrawiam
    saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro z powodu Gai. Również pozdrawiam i przy okazji wspieram duchowo.

      Usuń
  5. Super jej idzie z tą sztuczką, świetnie! :D
    Wakacje minęły strasznie szybko, nie wiem kiedy to poleciało...
    Śliczne fotki! :) Piękna Tika! :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah. Dzięki. Również pozdrawiamy Ciebie i Molcię .

      Usuń
  6. Gimnazjum to jeszcze nic, zobaczysz jak szybko i łatwo zlecą ci te trzy lata :)
    | thindogs.wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz. Nowa szkoła,nauczyciele,koledzy,koleżanki, wszystko.

      Usuń