Project 62- koniec wyzwania, koniec wakacji !

To już dziś o godz. 24.00 skończymy wakacje oraz project 62. Postanowiłam napisać o tym co zrealizowaliśmy  a co nie:
Tika:
Schudnięcie i poprawa sylwetki:
Tika mimo wieku miała lekką nadwagę. Przed wakacjami ważyła ok.32 kg. a po nich 28,5 kg. Jestem zadowolona z młodej. Sylwetkę również poprawiliśmy sami zobaczcie:


Poprawienie popędu do nieznajomych ludzi i zwierząt:
Tikusia to bardzo sympatyczna sunia, ale nie każdy toleruje psa wąchającego spodnie lub zadek więc poprawialiśmy popęd do nieznajomych. Początki były trudne lecz teraz mogę śmiało powiedzieć, że to nam się udało.


Nauka nowych sztuczek:
Postanowiłam ,że Tika i ja mamy dużego lenia w zadach więc nauka sztuczek poszły jak strzała  do przodu.
Co umiemy:
Ściągnij skarpetkę
Trzymaj
Pa Pa
Rozwiąż supeł
A kuku
Wyjazd nad jezioro:
Mimo ,że to nie będzie w wakacje,ale wyjazd nad wodę się szykuje.
Zaczęcie uprawiania Canicrossu :
I tu was zaskoczę, bo nie Canicrossu tylko bikejrgingu amatorsko.
Jednym słowem zrealizowaliśmy z Tiką wszystko ! 
Buster:
Schudnięcie :
Tak, to nam się udało. Na początku nie wierzyłam, ale Buster schudł 4 kg. Wcześniej ważył 43 kg,  teraz 39 kg.
Nauka chodzenia na smyczy i bez niej:
To nam się udało. Buster chodzi łądnie na smyczy jak i bez niej. Czasem trzeba się powydzierać zrobić z siebie głupka, ale...
Nauka nowych sztuczek:
Buster jak chce to umie:
Głos
Pa Pa
Buziaczek
Jedyną rzeczą której nie zrealizowaliśmy to wyjazd nad jezioro a tak to zrealizowaliśmy wszystko.


Ja:
Większa cierpliwość do innych ( m.in ludzi i psów )
No było ciężko, ale się udało. Już tak nie wrzeszczę na innych. Psiaki zrobiły się bardziej spokojne i chętne do pracy. Zobaczyły ,że jak mi się udaje to im też.
Większa aktywność:
Oj, tak. Spacerki rano się powiodły. Również wycieczki z Tiką się powiodły.
Spędzania czasu z psiaczkami:
Rano, po południu i wieczorem z psami. Jednym słowem udało się !
Więcej postów :
Co sądzicie udało mi się pokonać barierkę ? Napiszcie w komach.


Niezmiernie się cieszę gdyż od pierwszego dnia projectu do ostatniego przybyło 10 obserwatorów. Naprawdę motywujecie ludzi komentarzami i obserwowaniami Dzięki wam dostałam kopniaka do pisania postów i realizowania planów. Dzięki ,że jesteście.

Pozdrawiamy i dodajemy motywacji w nowym roku szkolnym.
Wiktoria&Tika&Buster.

10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Skoro już tyle osiągnęłaś, wierzę, że stać Ciebie na wiele więcej, a Twoje Psiaki to docenią!!! Więc powodzenia w realizacji kolejnych planów!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to super Wam poszło! Gratulujemy tylu postępów :) Ach u nas z odchudzaniem kiepsko mimo diety i aktywności :/
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde, gratulacje zrzucenia wagi. Widać poprawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. W roku jest tylko jeden kwiecień i sierpień...

    OdpowiedzUsuń