W co się bawią moje psy ?

Witajcie !
Dzisiaj chciałabym opisać Wam w co bawią się moje psy.

1.Przeciąganie liny:
Polega to na tym,że Buster bierze jeden koniec czegoś tam :) np: sznurka ,a Tika drugi koniec. Psy przeciągają się i w ten sposób mam wolne 10 minut. :)

2.Aportowanie:
Zapewne każdy pies zna tę zabawę. Zabawa staje się ciekawsza gdy uczestniczą w niej dwa lub więcej psów. W moim przypadku dwa. To jest bardzo śmieszne gdy jeden pies bierze piłkę lub patyk,a drugi zawzięcie szuka.

3.Szukanie smakołyków/tropienie:
Zabawa polega na rozwinięciu zmysłu węchu. Najczęściej robię to w domu. W jedynym pokoju
Zamykam psy,a w drugim rozkładam smaczki. Gdy kończę wołam psy i daję im do powąchania. Mówię,, Szukaj !" a psy szukają.

4.W pogoni za frisbee:
Zabawa polega na gonieniu dysku czyli dekielka od wiadra.

5.Zabawa z piłką
Każdy pies zna tę zabawę. Pies goni za piłką i jest wybiegany .

To wszystkie 5 zabaw jakie mi przychodzi do głowy. Są w tym jeszcze sztuczkowanie, bieganie ,ale po co pisać?

A tu podczas zabaw:

Z piłką:























Na drzewie











Z gałązką.






















Dziękuje za przeczytanie i mam nadzieję,że dałam kilka propozycji na dobre zabawy.
Pozdrawiam Wiktoria,Tika i Buster

3 komentarze:

  1. Masz piękne psy :-) Fajnie że Tika będzie mała małe pieseczki.... fajnie piszesz... zapraszam na mojego bloga

    http://milaipsiemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję Waszego bloga do Liebster Blog Award. Więcej informacji u mnie na blogu: http://wsyzstkoopupilkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń