Happy Easter dla wszystkich !

Cześć więc dziś są święta Wielkiejnocy. Ten poranek jest szczególnie ważny dla mnie Tiki i Bustera. Tika jest już z nami 7 miesięcy i u nas przeżyła już Boże narodzenie, Sylwester i teraz do kompletu dorzucają się Święta Wielkanocne. Mamy nadzieję, że Tika jak i cała reszta gromadki zapamiętają te święta na zawsze.
Fot. by Wiktoria G. 

Ja Buster, Tika, Toffik oraz całe zaplecze akwarium chcielibyśmy złożyć Wam Wielkanocne życzenia. :
                                                 Życzymy Wam, Kochani,
                                               aby te święta wielkanocne
                                                wniosły do Waszych serc
                                              wiosenną radość i świeżość,
                                      pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.


                                                                            Życzy całe zwierzęce grono, ja oraz cała moja rodzina

4 komentarze:

  1. My też życzymy wam Wszystkiego Najlepszego :) Cóż 7 miesięcy to ważna data, Pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie napisałam o was w moim wpisie, ponieważ zbytnio nie czytam tego bloga po zmianie adresu. Adres jest podobny do adresu Dziennika Harry'ego :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę już za późno na życzenia, ale w każdym razie: Nawzajem!
    I dzięki za obronę przed tym debilem anonimem :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń