Labrador na...PLUS, czyli plusy posiadania labradora.

Post miał być jeden o plusach i minusach, ale zrobiłam dwie części, dziś PLUSY POSIADANIA LABRADORA.
Jak każdy wie, labrador jest uważany za świetnego terapeutę, pocieszyciela no i oczywiście przyjaciela.
Dziś dowiecie się jakie są PLUSY posiadania tejże rasy :)


1. Nie musisz się schylać po jedzenie jak coś spadnie na podłogę :
Dość znane wszystkim osobom, którzy mają nie tylko labika ale również inne psy czy nawet koty :D


2. Labki świetnie nadają się do dogoterapii:
Fakt nie tylko labki ale ta rasa szczególnie cieszy się powodzeniem w świecie dzieci chorych umysłowo. 

3. Łatwe do ułożenia, szybko się uczą:
Szybkość pojmowania komend to u labków norma tak samo jak łatwość układania ich.


4. Miłośnicy wszelkiego rodzaju wody:
Kąpiel, staw, jezioro, morze, czy nawet kałuża nie może być pominięta przez rasowego labradora. 



5. Nie można się na niego gniewać dłużej niż 5 minut:
No kto odmówiłby tej jakże uroczej mordce ? Hmm ? No ja nie ! :D 



Już za tydzień poznacie minusy posiadania labradorów. Mam nadzieję, że tak krótki post nie znudził Was i, że  następna część rówież Was zaciekawi :)
Pozdrawiamy
Wika, Buster i Tika


Wszystkie zdjęcia wykorzystane w tym poście są z google grafika.

4 komentarze:

  1. Wszystkie przedstawione plusy są chyba raczej takie ogólnikowe bo ja osobiście, każdy z nich bym jeszcze rozwinęła i znalazła kilka w nich minusy. Ale to już takie moje zboczenie ..
    W każdym bądź razie czekam na następny post, może dowiem się czegoś czego nie wiem :D
    Pozdrawiamy! | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale dość trudno zaleźć było opisy należące tylko do labów, ale na minusach postaram się wysilić :D

      Usuń
  2. Hahah ten mem zawsze mnie śmieszy, mimo że widziałam go już kilka razy :D
    No tak przy labradorach nie musisz się schylać, ale czasem warto by było, bo jak widzę niektóre beczki to aż się płakać chce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no mnie też. To jest bardzo prawdziwe ;P I tak przyznam pomimo iż sama takie beczki posiadam, a nic mi z podłogi nie podnoszą ;P

      Usuń