To już dwa lata razem !

To już dwa latka jak Tikusia jest z nami. Dwa lata temu 29.09.2014 ( niedziela ) na OLX wtedy jeszcze tablica.pl patrzyłam na ogłoszenia psiaków w okolicy. I nagle zobaczyłam tę piękną mordkę. Wiedziałam, że muszę ją mieć, choć planowałam kompletnie inną rasę psa. Pokazałam ją mamie a ona od razu zadecydowała o tym, że Tika będzie nasza. Tata nie miał nic do gadania więc zaczęliśmy dzwonić do kobiety oddającej suczkę. Jako, iż była 9.00 kobieta spała, ale ja nie dawałam za wygraną i dzwoniłam milion razy aż w końcu... tak kobieta odebrała telefon. Umówiliśmy się, że mama odbierze Tikę jutro po pracy. Niedziela minęła bardzo nerwowo. Wymyślanie imienia, to co będę z nią robić i tak dalej. W poniedziałek nie mogłam wysiedzieć w szkole, bo wiedziałam, że to dziś ujrzę moje cudo. Miałam wielkie szczęście, bo ominęły mnie zajęcia z angielskiego. Potem pędem do domu. Gdy weszłam do domu mamy jeszcze nie było. Jednak po 5 minutach widzę.. są ! Wyszłam i ujrzałam moje cudo. Tika wystraszona podeszłą do mnie i mnie powąchała. Po kilka minutach od razu się polubiliśmy. Dzień po zapoznaliśmy ją z Busterem i wszystko było okej i tak do teraz. Jestem mega szczęśliwa, że natrafiłam na nią. I tak idzie nam już drugi rok życia razem.

Pierwsze zdjęcie Tiki w nowym domu ^^

Jak ten dzień spędziliśmy ? Razem. Starałam się aby każda minuta była poświęcona Tice. Oczywiście spacer z Busterem też był, ale nasze święto z Busterem obchodzimy w czerwcu więc wtedy jest dłuższy spacer itd.
Wracając do naszego dnia. Uznałam, że nie ma co i nasz dzień spędzimy przez cały weekend ^^  zabawy, treningi, sesje i inne przyjemne rzeczy. Aby tego było mało kupiłam kilka drobiazgów dla Ti m.in : obróżkę z El Perro, Pullera mini ( odkupiony ), smaczki oraz mopik i smyczkę :D
Tika zadowolona a ja bardziej.



A więc teraz czas na życzonka
Tikusiu. Życzę nam obyśmy żyli razem tyle ile się da i aby nasze relacje były coraz lepsze, Dalej bądź radosna i szalona. Spacerujmy i poznawajmy nowych ludzi i ich psy. Dziękuję, że jesteś kochana <3

Foto. by Magda Ch.

Tak post jest nieco później, ale to ze względów techniczych.
Proszę nie piszcze nic na temat szablonu i nagłówka, ale to jeszcze jest w naprawie ;)
Podrawiamy
Wiktoria & Labradory


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz