Jesienny haul zakupowy

A dziś jesienne zbiory


1.Owca Bungee z Siriusa-Tika pokochała ją od drugiego wejrzenia. Teraz  jest to najulubieńszy szarpaczek ^^
2. Szarpak polarowy-dostałam go z konkursu który był z czerwcu. Kompletnie o nim zapomniałam
3. Mopik-drugi w kolekcji
4.Obroża z El Perro
5.Obroża w My litlle pony z GospArt-no jestem po prostu zauroczona
6.Puller mini-kupiony jako jeden na bazarku. No szału jakoś nie ma :P
7.Piłka z piszczałką-kupiona w zoologicznym
9.Planet dog-po prostu planetka. Najwspanialsza piłka. Przymierzamy się do zakupy drugiej ^^
10. Chuck it Erratic ball
11.Zwykła czarna smycz.
No to tyle.
PS bardzo mnie smuci wasza aktywność. Ja wiem, że komentarze to nie wszystko, ale chciałbym wiedzieć czy jesteście ;)

7 komentarzy:

  1. Te szarpaki w stylu owieczki i mopa strasznie przyciągają moją uwagę. Będę musiała kiedyś coś takiego zrobić lub kupić mojemu labkowi :D
    Pozdrawiamy, Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj owieczkę polecamy całym serduszkiem. Bardzo mocny amortyzator a owca po wielu szarpaniach nadal jest cała.
      Co do mopika to mam zamiar kupić kolejny tylko, że niebieski, bo suczi kocha bardzo ^^

      Usuń
  2. Mi też bardzo podobają się te szarpaki. Nie jestem tylko pewna tego, czy wytrzymałyby zabawy mojej.

    Pozdrawiamy
    bialymaltan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kiedyś kupić szarpak z Siriusa, super są! Kurczę, ja też wygrałam ten konkurs o ten biało czerwony szarpak i do teraz go nie dostałam, już chyba mogę o nim zapomnieć. :( A co do aktywności - u mnie podobnie, słabo ostatnio..
    smallshaggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhh, szkoda, że ja obecnie jestem bez funduszy, też przydałoby się kilka nowych rzeczy :D Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga: mojamalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo! Puller! :D Świetne zakupy.

    Pozdrawiamy
    https://rudoszorstkiteam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń