2 lata na blogoferze !


Dokładnie 2 lata temu dołączyłam do blogosfery i już jestem tu 2 lata !
Nie wierzę, że pominęłam tę datę w kalendarzu. Miałam zaznaczoną, ale wypadło mi z głowy po co zakreśliłam ten dzień. Nie będę się rozpisywać, na temat jak bardzo Was kocham, ile dzięki Wam dokonałam. Zrobię podsumowanie a ten kto zechce przeczyta i podziękowania.




Jak na razie jest Was: 67
Wyświetlenia: 27215
Opublikowane posty: 82
Wszystkie wasze komentarze: 803

To teraz 
Dziękuje Wam za ponad 2 wspólne lata razem. Za wszystkie dobre i złe komentarze, mniej i więcej wyświetleń, za złe i dobre chwile. Dziękujemy wszystkim tym, którzy byli od początku i mogli śledzić losy bloga od zera. Dzięki Wam, miałam motywację do dalszego pisania. Czujcie się współwłaścicielami tego bloga.
To co do kolejnego podsumowania został mniej niż rok. Ciekawe czym mnie zaskoczycie !
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Piękny desing wykonała autorka bloga Rott'N;York
Dziękujemy ♥
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pozdrawiamy 
Wiktoria&Labradory ♥


1 komentarz:

  1. Dwa lata to długo. Sama aktualny blog prowadzę ponad dwa lata, a licząc z poprzednim we wrześniu minęły trzy od bycia na bloggerze. Powodzenia w dalszym pisaniu! :)
    Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń