3 lata na świecie !

Nie wiadomo kiedy, jak i gdzie, ale około 3 lat temu na świat przyszła Tika. Podobno w hodowli, podobno dobrej hodowli, po matce z umiejętnościami myśliwskimi. Kto wie jaka jest prawda ? Zapewne jej poprzedni właściciel z którym nie utrzymujemy kontaktu od czasu kiedy Tika stała się naszym psem. No cóż.
Umowna data urodzenia Tiki to 13 luty. Dlaczego ? Na 90 % Ti urodziła się w lutym. Dlaczego ? Odbierając suczi miała ok.8 miesięcy czyli od 29.09 trzeba odjąć 9 miesięcy i wyjdzie miesiąc czyli luty. Dlaczego 13 ? Bo w 2015 r 13 luty był to piątek i tak sobie pomyślałam, że to będzie idealna data, choć umowna. Może kiedyś znajdę numer do właścicielki i spytam o wszystko co mnie nurtuje jednak teraz nie ma szans.
Tiki urodzinki spędziliśmy w towarzystwie Oli i Riki ( naszych, już niedługo sąsiadek ). Był długi spacer i prezenty. Co Tika dostała ? O tym w haul'u zimowym, który będzie już w tym miesiącu.
Tikusiu!
Życzę Tobie abyś były taka jaka jesteś i już nie zmieniała się ( no może zrzuć troszkę kilo ;P ). Osiągnęliśmy to co chcieliśmy czyli wspólne porozumienie się. Mam nadzieje, że będzie coraz lepiej. Dzięki Tobie poznałam dużo osób i uczyłam się. Dziękuję, że to jednak padło na ciebie, kolejnego labka a nie jakiegoś tollera, którego pewnie nie umiałabym wychować. Żyj jak najdłużej !
Z tej okazji jest również filmik: KLIK


1 komentarz: