Test jedzonka od Petvita!

Jakiś czas temu Petvita poszukiwała testerów karmy i smakołyków. Jako, że długo nie pisałam recenzji postanowiłam wziąć udział w akcji, bo czemu nie? Szybko napisałam maila o możliwość podjęcia współpracy. Kilka dni później przyszła do nas paczka...



Próbki karm
Po otwarciu paczki moim oczom ukazały się próbki różnych karm, o różnym wyglądzie, smaku, zapachu i rodzaju.



1. Petvita adult small turkey
2. Petvita adult medium chicken i fish
Petvita junior medium lamb
4. Petvita adult large lamb
5. Petvita junior large duck
6. Petvita light turkey
7. Petvita junior large lamb
8. Petvita adult large chicken
9. Petvita junior medium duck
10. Petvita adult medium lamb
11. Petvita senior turkey
Jak na próbki karmy przystało przetestowaliśmy wszystkie w formie nagrody po dobrze wykonanej komendzie. Tika i Buster mieli jednego tego samego faworyta. Jakiego? odpowiedź znajdziecie w filmie do którego link jest na dole
Smaczki
Po dalszym przeglądzie paczki znalazłam smaczki training treats niestety nigdzie nie mogłam ich znaleźć żeby dać wam link :/


tutaj macie skład gdyby kogoś zaciekawił
Smaczki dla mnie są super. Nie są tłuste, nie brudzą rąk, odpowiednia wielkość kawałków dla większych psów (nie wiem czy istnieje mniejsza forma tych smaków jednak myślę, że gdyby mały psiak miał to jeść dobrze by było je podzielić na pół). Jednak mam małe zastrzeżenie co do nich. Zapach. Zapach tych smaczków mimo fajnego składu jest dość sztuczny? O ile dla psich łasuchów nie ma znaczenia czy smaczek pachnie czy nie to według mnie dla niejadka nie byłby to zachęcający zapach. Myślę że to jedyne zastrzeżenie,bo naprawdę dla mnie smaczki jak najbardziej na plus.
Mokra karma
Jako następne w paczce było 6 puszek mokrej karmy.


1. Petvita pure adult karma hipoalergiczna konina x2
2 .Petvita pure adult karma hipoalergiczna jagniecina x2
3. Petvita pure adult karma hipoalergiczna łososiem x2

Psiaki rzadko jedzą mokre karmy. Pierwszego dnia psiaki zjadły wersję z jagnięciną Buster od razu porwał się do wszamania jednak Tika miała wątpliwości. Na szczęście oboje zjedli całość. 
Drugi dzień był testem dla łososia. Tika jak i Buster bez żadnych obaw wsuneli całą porcję.
Ostatni trzeci dzień test koniny. Buster jak to Buster od raz podszedł do miski i zjadł całość, Tika jednak podobnie jak przy jagnięcinie wahała się. Nałożyłam również trochę do naszych kongów. To był strzał w 10.
Obiektywnie Buster ocenia wszystko 10/10
natomiast Tika jagnięcinę i koninę ocenia na 9/10 a łosoś wg niej wygrał.
Moja ocena do tych karm jest dobra. Pachniały naturalnie, łatwo się je nakładało do misek. Skład również miały zadowalający mnie jak i psiaki. Dla mnie ocena podobnie jak u syna 10/10

Pierwsze 4 zdj jagnięcina ostatnie 4 zdj łosoś i reszta konina
Karma
Kolejną rzeczą w paczce była oczywiście karma a do niej miarka z której nie potrafiłam korzystać :P
Karma jaką testowaliśmy była Petvita light turkey. Myślę, że wybór karmy na plus jako, iż Ticzka jest odchudzana. Buster też skorzystał z tej okazji i chyba nie narzekał, bo jadł karmę ze smakiem :)
Karma Tikusiowy żołądek również zadowoliła jak widać na filmiku.
Nie wiem czy to kwestia rodzaju karmy (light) ale według mnie karma miała za małe granulki. O ile Tika nie narzekała to Buster kilka razy się zadławił. To taki minusik.
Plusów jest zdecydowanie więcej, bo m.in karma nie brudzi rąk a dzięki temu mogę psy nagradzać n treningu bez obaw, że będę mieć tłuste ręce. Zapach jest według mnie i dzieci przyjemny.
Osobiście mogę polecić tę karmę jednak nie zbyt dla dużych ras. Dla średnich jak najbardziej :)



Do karmy otrzymałam kubek do mierzenia porcji jednak kompletnie nie potrafiłam go użyć :P
Jednak na pewno wykorzystam go kiedy indziej.


Testy przebiegały długo, jednak jest to sprawa solidnych testów. Próbki karm okazały się świetne na trening, mokra karma fajnie współpracowała z kongami a sucha karma na wyjeździe Tiki z nami na wakacje sprawdziła się super.
Ja oraz Czarne biszkopty możemy polecić produkty Petvity całym serduszkiem <3 :D
Dziękujemy za możliwość przetestowania
A teraz filmik z testów:



dajemy lajka 
To do napisania kochani :D


Jednak brakowało mi dłuższego pisania

2 komentarze:

  1. Fajna recenzja :] My również testowałyśmy karmy Petvita i Milce nie posmakował za bardzo tylko tuńczyk. Niestety nie dostaliśmy smaków, ale może w przyszłości skuszę się na ich zakup.

    Pozdrawiamy,
    A&M&M

    OdpowiedzUsuń
  2. My też mieliśmy okazję testować produkty od Petvita i chyba najlepiej sprawdziły się u nas puszki. Z karmą było normalnie i smaki też zbytnio szału nie zrobiły ;)

    OdpowiedzUsuń