Liebster Blog Adwards . Cz.2

Po raz drugi dostałam nominację do LBA. Jest to jedna nominacja od Marceliny

A tutaj jej pytania:

1. W czym czujesz się najlepiej(ubranie)?
Bluza z polarem,legginsy.
2. Czy rasa psa którą obecnie posiadacie jest/była trafna?
Oczywiście,nigdy nie byłam bardziej pewna co do rasy, którą posiadam. 
3. Czy pies, który jest obecnie Wasz był wybierany przez Was samych, czy rodziców? 
Właściwie to ja nie miałam w planach psa. Nagle rodzice PACH jedziemy po psa.
4. Jakiego typu muzyki słuchasz?
Oj różnie. Jaka wpadnie w ucho. Czasem pop,rock a czasem rap/hip-hop. 
5. Miałaś jakieś zwierzę, zanim zawitał u Was psiak? 
Tak był to kundel Chaps , pies w typie ON'a Sabrina i 9 kotów.
6. Jaka jest Twoja ulubiona rasa psa?
Logiczne ,że labrador retriever. 
7. Ile lat miałaś, kiedy dostałaś pierwsze zwierzątko? 
Pięć bodajże.
8. Chciałabyś mieć jakiegoś psa z typu molosów/TTB? 
Kiedyś marzył mi się Dog niemiecki. 
9. Jaka jest Twoja relacja z Twoim psem?
Ogromna. Największa jaka może być. 
10. Jaki jest Twój ulubiony/a aktor/aktorka?
Mikołaj Roznerski, Barbara Kurdej-Szatan
11. Czy zakładając bloga, myślałaś o tym, że będzie wchodziło na niego aż tyle osób, i będziesz mieć tylu obserwatorów? 
Oj ,nie. Kiedyś chodziło mi o napisanie ważniejszych chwil aby je pamiętać,a tu rach 1000 wyświetleń. 

To wszystkie pytania i...
JA NIE NOMINUJĘ NIKOGO. Wcześniej nominowałam 11 osób i po raz kolejny nie będę.
Dzięki za nominację . 
Do następnego .
Pa :**

2 komentarze:

  1. Zapraszam na liebster blog award :D
    http://piesologia.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na liebster blog award :D
    http://mojpiesellady.blogspot.com/2015/01/zostaam-nominowana-do-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń