Podsumowanie roku 2014 i plany na rok 2015.

Po pierwsze wiem ,że piszę nie w porę,ale jak tak zaglądam na wszystkie blogi ,które obserwuję to widzę właśnie takie posty.
Nie będę gorsza więc zaczynamy:

Zima 2014 r.
Zima była wspaniała. Buster kocha tę porę roku więc nie było większych problemów. Było mnóstwo filmików z tą porą roku i jestem zadowolona z samego Bustera. Młody nauczył się chodzenia na smyczy automatycznej oraz aportowania,ale nigdy nie oddawał.
Zimę 2014 r. oceniam tak 8/10. BYŁO kilka problemów więc nie mogę dać 10.

Jedyne zdjęcie z zimy 2014 r.


Wiosna 2014 r.
Wiosną miałam urodziny i było dużo osób ze swoimi pociechami. Toffi po raz pierwszy odważył się i jakoby to nazwać 'poderwał' kotkę. Wtedy miałam  nadzieję,że Toffi nie będzie jedynym rudym kotem na naszej ulicy. Buster więcej czasu spędzał na dworze. Również nauczyłam go czterech sztuczek:
• Do mnie
• Zostań
• Zostaw
• I trochę puść.
W Wielkanoc uciekł i nie było go 3 dni. Na szczęście odnalazł go miły pan,który potem oddał.
Wiosnę 2014 r. oceniam 9/10. Dlaczego nie 10 ? Buster uciekł i to było okropne przeżycie.

Brudas na sto dwa


Toffi nie lepszy !


Lato 2014 r.
Lato przyniosło duuuużo korzyści i mi i Busterowi. W wakacje było więcej czasu na sztuczki,spacery i inne pierdoły. Buster schudł 3 kg. i jestem z niego dumna. Nauczył się również :
• Puść (do perfekcji)
• Piątka
• Dziesiątka
• Poproś
• Chodzenie przy nodze bez smyczy =)
Byłam na niego tak dumna,że nie mogło obejść się bez drobnych nowych rzeczy :
• Smycz
• Gwizdek
• Smaczki 5 rodzai
Lato 2014 r. oceniam 10/10. Wszytko się udało więc nic dodać nic ująć:










Zdjęć po tąd ,a tu jeszcze jesień została

Jesień 2014 r.
Jesień to druga niezapomniana pora roku w 2014 r.
Buster schudł 1 kg, Toffi'emu urodziły się młode ( w tym 4 rude =) ) oraz...
Pojechaliśmy po Tikę.
No więc nie będę się rozpisywała co do jesieni,ale uważam ją 10/10.









No to teraz plany na rok 2015 :
• Zorganizowanie dla Tiki super przyjęcia urodzinowego na jej rok.
• Nauczenie Tiki Obiedence
• Doprowadzenie Bustera do wymarzonej sylwetki
• Wyjechanie z Busterem i Tiką nad jezioro
• Nauczenie Toffi'ego do perfekcji daj łapę oraz leżeć.
Więc mama nadzieję,że plany się spełnią i trzymajcie kciuki,jak ja za Was !
Do następnego . Pa,pa :*

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że wasze plany się spełnią :).

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rok za Wami, o by ten był lepszy! Trzymamy kciuki za Waszą gromadkę :)

    OdpowiedzUsuń