Recenzja przekąsek ,,ProPet"

Jakiś czas temu na moją skrzynkę mailową była wiadomość o współpracę. Zobaczyłam przeczytałam i weszłam na stronę z którą miałam współpracować. Na początek współpracy miałam, a w zasadzie mieliśmy, dostać przysmaki czy jak kto woli suszonki dla ras dużych. Podałam adres i w piątek czwartek paczka czekała w paczkomacie. W piątek odebrałam ją a od soboty zaczęły się testy. Jak? Co ? Ile ? O tym już piszę :D
Co pisze producent ?
Zestaw naturalnie suszonych - ekologicznych gryzaków dla psów dużych ras.
Zestaw zawiera 5 kawałków następujących organów:
  • ucho wołowe całe 1 szt
  • środkowe ucho wieprzowe 1 szt
  • tchawica wołowa 1 szt
  • przełyk wołowy 1 szt
  • nerka wieprzowa 1 szt
    Nasze gryzaki to naturalne produkty pochodzenia zwierzęcego, poddane procesowi suszenia, a nie wędzenia, dzięki czemu nie zawierają popiołu, a także nie tracą cennych witamin, białka i innych związków mineralnych potrzebnych do prawidłowego rozwoju każdego psa.
    Oprócz niewątpliwych walorów odżywczych zaspokajają również naturalną potrzebę żucia każdego psa, czyszczą zęby, a także są niezastąpione w procesie wychowywania i szkolenia czworonogów.
Czyż nie brzmi zachęcająco ?

Wrażenie ogólne:
Jak tylko rozpakowałam paczkę czułam smród. W pozytywnym znaczeniu, oczywiście dla psów. Dla nie to był odrzucający smrodek suszonego mięsa. Fuuu !!!
No, ale smaczki były ogromne. Niestety zapomniałam zmierzyć po ile one są ale myślę, że z 15-20 cm pomijając nerkę, która mogła mieć z 10 cm.
Opakowanie:
Opakowanie, zwykłe, ale podczas jego tworzenia zadbano aby świeżość suszonek była na długo, długo. Na opakowaniu znajdziemy dane o producencie, o suszonkach i daty przydatności.






Skład:
100% naturalne !
W małym zestawie znajdują się :
tchawica indycza 4 szt
wieprzowe ucho środkowe 4 szt
nerka wieprzowa 2 szt       
Natomiast w dużym:
ucho wołowe całe 1 szt
środkowe ucho wieprzowe 1 szt
tchawica wołowa 1 szt
przełyk wołowy 1 szt
nerka wieprzowa 1 szt
Waga:
100g dla dużych ras. Nie wiem jak z małymi
Zapach:
Jak pisałam, odpychający, dla mnie, dla psów było to siódme niebo. 
Smak:
Eee pieski jak wam smakowało ?
No pysznie, pysznie
Test smaków:
1. Nerka:




Tak szybko jadł, że nie udało mi się fotki zrobić :'(
2.Przełyk wołowy






3. Tchawica wołowa






4.Środkowe ucho wieprzowe ( nie wiem czy to to, ale to jedyne co zostało więc ...?)






5.Ucho wołowe





Cena:
Za duży zestaw trzeba zapłacić 8,48 zł natomiast za mały 7,66 zł
Kontakt z firmą:
Chyba każdy w razie wątpliwości lubi zapytać, ale długa odpowiedź daje minus dla firmy. Z firmą ProPet, a dokładniej z panem Jackiem Kędzierskim był bardzo dobry kontakt. Po jednym dniu miałam odpowiedź na moje pytania itd.
Czy polecam ?
Jeżeli ktoś lubi w 100 % naturalne gryzaki jak najbardziej polecam. Psiakom posmakowało i to bardzo :)
Bardzo dziękuję za możliwość testowania tak dobrych przekąsek. Psiaki zadowolone i ja również ;)

Pozdrawiamy 
Wiktoria&Labs

8 komentarzy:

  1. czy suszone ucho wieprzowe innych firm jest suszone chemicznie? mi się wydaje, że suszy się gorącym powietrzem? więc jak tu reklamować suszone ucho jako ekologiczne? naturalne to OK, bo ze świnki. ale ekologiczny susz?

    Michał
    http://www.szkola-doberman.pl/tresura-psow/amerykanski-pit-bull-terrier/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadam się z Michałem, żeby było ekologiczne, świnia musiałby mieć ekologiczny status, i firma susząca je rónież powinna posługiwać się certyfikatem ekologicznym (ubojnia, rolnik chodujący tą świnię, pasze którymi była karmiona itd), by ostatecznie ten produkt został zcertyfikowany jako ekologiczny, potwierdzając tym samym zgodność z zasadami produkcji i rolnictwa ekologicznego. Naturlany - TAK, ekologiczny - NIE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna recenzja,ja Soni suszonek nie kupuje bo nie lubi :p

    Pozdrawiamy i Zapraszamy: http://soniakochanasunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja, naprawdę!
    Przekonałam się do gryzaków, cena także nie jest zaskakująco wysoka, jednak pozostanę przy kupnie smaków w moim sklepie zoologicznym ;)
    Zazdroszczę tak dużej ilości ofert współpracy, jakie dostajesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. My też dostałyśmy propozycję współpracy od firmy, ale jej nie przyjęłyśmy. Powiem szczerze, że testowanie naturalnych gryzaków po raz enty, które niczym nie wyróżniają się od innych jakoś mnie nie zachęciło. Ale dobra, ja nie o tym. Nela kocha wszystko co jest suszone, naturalne i do gryzienia, więc pewnie takie gryzaki też by jej podpasowały i zjadłaby je w kilka minut. Dużym plusem jest niewysoka cena :)
    Pozdrawiam i zapraszam na Czarne Kudełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My pierwszy raz testujemy suszonki i jesteśmy nawet zadowoleni. Ucho moje nzjadłużej jadły jakieś 20 minut.

      Usuń