Powracamy !

Hej kochani! Jak widzicie są zmiany, jest lepiej, ale nie najlepiej. Właściwie trochę było mi do Was tęskno. Te komentarze dodawały mi motywację. A wena ? Hmm..? Może wy mi pomożecie ? Miejmy nadzieję, że od teraz posty będą regularnie, dwa razy dłuższe i z ładnymi zdjęciami. Nie planowałam napisać tego posta dziś, ale pomyślałam, że post ... ( kto zgadnie jaki ? ) będzie razem z dzisiejszym postem, ale ... . Planuję od 9 listopada zacząć wyzwanie minimalistki. Jak myślicie uda nam się ?............... Jak zawsze !  Okey koniec na dzisiaj, bo się przemęczę XD. Pa kochani do 1 Listopada
Hmm... Ciekawe dlaczego ???

Jak coś to ja i Tikuś ,ale oczywiście musiała spojrzeć się na dół !! :)

8 komentarzy:

  1. No, wreszcie :D
    Trzymamy za Was kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na wyzwanie! Czuję, że będziecie się świetnie bawić! ♥
    Pozdrawiamy i czekamy na mnóstwo pięknych postów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Postów ma być dużo. mamy tyle planów i motywacji.

      Usuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś.
    Życzę powodzenia w znajdowaniu pomysłów na posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka pomysłów jest. Przerwa się przydała.

      Usuń
  4. Cieszę się, że powracacie! ♡♥♡ Nie mogę się doczekać kolejnych postów! :)

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń