Roczek bloga, czyli to i owo o historii.

Hej, dzisiaj jest szczególny dzień.
Dokładnieie rok temu na blogu pojawił się pierwszy post. Był nudny, bo zarazem kilka słów na temat przedstawienia bohaterów, czyli mnie i mojej gromadki. Historia bloga była baaaaaardzo długa. Było około dziesięciu nazw, trzydziestu nagłówków i wielu bohaterów. Tak na szczęście koniec ze zmianami bohaterów puki psiaki pójdą za tęczowy most. Ale na razie nie nikomu się nie spieszy. Ok. Dzień zaczął się normalnie. Wstałam, zjadłam śniadanie, ubrałam się, ogarnęłam i postanowiłam napisać ten post. Pomyślałam, że skoro mam kilka świeczek wezmę jedną z nich i zaczniemy świętować. Moim życzeniem urodzinowym było jeszcze więcej postów, obserwatorów i komentarzy. Mam nadzieję, że chociaż trochę przyczynicie się do spełnienia tego marzenia.
                                    
                                                                =^.^=

Co udało nam się osiągnąć przez ten wyczerpujący rok?
A.Pierwsze posty:
Pierwszy post jest ważny, bo rozpoczyna podróż w blogowaniu. Naszym pierwszym postem ( oprócz przedstawienia ) był post o : Triki Tiki pisałam właściwie nudno, ale na początku każdy tak ma.
Obecnie opublikowanych postów jest : 61

B.Pierwsze komentarze:
Nie wiem jak wy, ale jak dla mnie ważny jest ten pierwszy, szczery komentarz. Tym komentarzem był komentarz od PSYjaciele:
Masz piękne psy :-) Fajnie że Tika będzie mała małe pieseczki.... fajnie piszesz... zapraszam na mojego bloga
http://milaipsiemysli.blogspot.com/
Obecnie komentarzy na blogu jest: bardzo dużo ( nie umiem zliczyć )

C.Pierwsi obserwatorzy:
Oj, jakie to było szczęście jak na liście obserwatorów zawitał pierwszy stały członek naszej gromadki. Już nie pamiętam jaki miał nick, ale dzięki człowieku.
Obecnie obserwatorów jest: 35 


D.Pierwsze pierwsze nagłówki, szablony itd.:
Historia naszego bloga ma dużo nagłówków i szablonów. Jaki był pierwszy?:


E.Pierwsze wyświetlenia:
Pierwsze wyświetlenia w świecie też są ważne. Bardzo się cieszę, że:
Obecnie wyświetleń jest: 10252

Myślę, że to by było na tyle. Dziękuje Wam kochani, że jesteście, czytacie i komentujecie moje wypociny przed komputerem. Bez Was ten blog nie miałby sensu. 

Pozdrawiamy Wiktoria&Lab's
A tu nasz torcik:



14 komentarzy:

  1. Oby było jak najwięcej takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Mam nadzieje że my też dojdziemy kiedyś do tylu wyświetleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wytrwałości na kolejne lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ciągle nie mam zdjęcia kolczatki. mam wrażenie że kłamałaś dla komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku zapomniałam. Dzisiaj prześlę. Wypadło mi z głowy. W zasadzie to Mysterious miała rację. I praktycznie już z niej nie korzystam. :)

      Usuń
  5. Gratulacje!!! Zawsze tak jest, że pierwsze posty są niezbyt. Ja gdy czytam swoje sprzed roku to chce mi się śmiać, jaka byłam głupia. Ale przecież nawet najwięksi eksperci od czegoś zaczynali ;).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak przyznam, że nawet najpopularniejsza Santa i Marta miały na początku marne posty i zdjęcia.

      Usuń
  6. Oby więcej było takich rocznic :) Gratuluje wytrwałości w prowadzeniu bloga. Coś czuje, że będę Was tu częściej odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy,. Naprawdę dziękuje za obserwację.

      Usuń