Moje ,,Golden 3 "


W większości psich blogów jest złota piątka, czyli pięć ras psów które lubimy i na chwilę obecną jesteśmy w stanie je mieć. Ja lubię zmieniać i mieszać więc u mnie ,,Golden 3" wygląda tak :

                                        



                                     
                                               Labrador retriever:
Takiej sylwetki chce u każdego laba :) Nawet u nas xD
Tą rasę ubóstwiam o kilku ładnych lat ( około 7 lat ).  Pokochałam tę rasę, nie za ich popularność lecz za wyjątkowość. Psy dosyć łagodne w uosobieniu i naturze. No mówimy o tych wytrasowanych psiakach z mądrymi i odpowiedzialnymi  właścicielami. No niestety w wieku szczenięcym są ,,okropne". Nie chodzi mi głównie o wygląd, bo jako szczeniaczki są takie ,,słit". Chodzi mi o zachowanie. I to nie jest wina właścicieli. Ta rasa jest wyjątkowa pod względem ,, twardych zębów, czaszki ze stali i złotego serca". Psiaki te mogą przegryźć nawet  ścianę gipsową.  Oczywiście jeżeli zapewnimy mu dużo gryzaków i zajęcia takie coś nam nie grozi. Na szczęście ( lub nie ) nie mogłam doświadczyć dorastającego labka, bo oba labki było w wieku około 7-8 miesięcy gdy je dostałam. Ogólnie ocena :  ★ ★ ★  

                                                                       Owczarek niemiecki:


Takie ON'ki widzieć :)
Ta rasa towarzyszy mi od kąt pamiętam. Moim ( tfu ) naszym pierwszym On'kiem był ( a raczej była ) Kid co później okazała się pani Kidową, bo miała młode. Owczarki lubię, ale nie tak samo jak labki. Co prawda w wieku szczenięcym nie broją aż tak, ale oczekują odpowiedzialnego właściciela. Łatwo je zepsuć pod względem wyglądu i charakteru. Najwięcej jest ON'ów SHOW, czyli zadus zjeżdżalnius. Nie podobają mi się one. Wolę te użytkowe psiaki. Piękne i, i tylko czekają na zakup, lub adopcję. Prawdę mówiąc gdybym mogła zaadoptować/kupić jakiegoś psiaka byłby to pewnie ON'ek ,ale ręki uciąć nie dam.
Ogólnie ocena :  ★ ★ ★  

                                       
                                            Yorkshire terrier:



Tak, tak wiem nie podobne co ? Ale czemu nie ? Każdy ma swoje upodobania. Mi yorki przypadły do gustu w sobotę, gdy piesek mojego brata ciotecznego zawitał w domu mojej babci. Przeuroczy, bo jeszcze nie rozpieszczony, ale widać, że ma potencjał swoich kuzynów ,czyli typowych słit pluszaczków. Lubi być noszony, ale co do czego to umie się rozpędzić jak struś pędziwiatr. Spodobały mi sięte psiaki i sądzie, że w naszym domku ( może za rok, dwa ) zawita psiaczek rasy York. Jakie miałabym plany ? Na pewno by był uczony tępienia szczurów jak jego daaalecy kuzyni. Na pewno kiedyś będziemy mieli małego yorka. Mama się w nich zakochała. Aczkolwiek nie mam zamiaru zaniedbywać moich wielgachnych miśków ( Buster, Tika :)
Ogólnie ocena :  ★ ★ ★  

Tak wygląda moje Top 3 ulubionych ras. A wy jakie macie ?

Pozdrawiamy Wiktoria&Lab's

13 komentarzy:

  1. Szkoda, że to jednak nie top 5, bo było by co czytać :)
    Fajne opisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż nie mam 5 ulubieńców. Gdyby nie york byłoby ich dwa.

      Usuń
  2. Bardzo zróżnicowana ta twoja lista i wcale nie pokrywa się z moją :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak bardzo zróżnicowana. A jaką ty masz ?

      Usuń
  3. U nas jest zupełnie inna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam labradory! ♥

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ile bym dała, żeby widzieć takie ONki..
    Również podobają mi się sportowe owczarki, jednak bardziej urzekają mnie belgi i oziki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy rozejrzeć się po osobnikach linii użytkowej ;).

      Usuń
  6. Przeciwieństwo moich myśliwskich ras :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A York, a Labek ? Tylko ON nie jest myśliwską rasą xD

      Usuń
  7. Świetna lista! :D
    Ile bym dała żeby widzieć na ulicach takie owczarki i labradory. Sama mam takiego owczarka jednak nie jest on 100% czystej rasy ale ma budowę jak dla nie idealną bo ma prosty grzbiet. A co do labradorow to marzę o takim smuklym labku. Moja babcia miała kiedyś takiego i był wspaniałym psem mam nadzieję, że kiedyś będę mieć takiego! :D
    u mnie na liście złota piątka. Mops, samojed, labrador, pekińczyk i staffordshire bull terrier :D

    OdpowiedzUsuń