Psie wyzwanie minimalistki.



Hej. No jak widzicie wena wróciła ( i miejmy nadzieję ) na dobre. Dziś przychodzę do was z psim wyzwaniem minimalistki. O wyzwaniu dowiedziałam się od Biscuit Life. Wiele osób robi to wyzwanie więc czemu i nie my. Miałam plany na jakieś wyzwanie. A tutaj BACH i jest !.
Ok więc wiele razy myślałam nad tym co będę robił przez te 3 tygodnie. ...może, a nie to nie... albo,hmm to też nie.
I po 10 minutach myślenia jest.:
Dzień 1 Zrobić porządek w psiej szafie
Dzień 2 Zakupić jakieś smaczki.
Dzień 3 Zrobić sesje zdjęciową (jesień)
Dzień 4 Spacer z Fuką (Tika&Fux)
Dzień 5 Spacerek do lasu, odnowienie naszego Fanpage !
Dzień 6 Zapoznanie nowych terenów.
Dzień 7 Odpoczynek+powtórzenie sztuczek.
Dzień 8 Przejażdżka rowerowa (Tika)
Dzień 9 Odnowienie strony ,,Galeria".
Dzień 10 Zrobić porządek w psich blogach ( czyt. tych których nie czytam odobserwuje )
Dzień 11 Zrobić mały plan dnia. 
Dzień 12 Recenzja wybranej przez Was rzeczy. 
Dzień 13 Czyszczenie psich rzeczy.
Dzień 14 Nauka nie reagowania na inne zwierzaki ( Buster )
Dzień 15 Nauka nowej sztuczki ( Tika)
Dzień 16 Nauka nowej sztuczki (Buster)
Dzień 17 Czas z PSIjaciółmi <3
Dzień 18 Zrobienie Barf'a
Dzień 19 Czas na siebie.
Dzień 20 Powtórzenie sztuczek ( Buster&Tika)
Dzień 21 Odpoczynek po wyzwaniu

Pomimo tego iż te trzy tygodnie zlecą szybko to wiem, że nam się uda. Nie macie co robić z sobą, psiakiem lub innym zwierzakiem ? Podejmij wyzwanie minimalistki. Dodaj post na FP lub bloga i jedziesz !
Mam tyle pozytywnej energii, że wiem, że to nam się uda. A wy jak sądzicie ?
Trzymamy kciuki za Was, za nas i za każdego. Pozdrawiamy Wiktoria&Lab's

17 komentarzy:

  1. Super :)
    Też bym chętnie wzięła w tym udział. Czytałam już u blogowiczek z 4 takie posty, a ja nadal nie znam zasad tego wyzwania XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdrościmy Wam początku wyzwania, my w środę kończymy... jest inaczej, jak bym chciała.
    Mam nadzieję, że wykorzystacie ten czas na 100%, że uda Wam się wykonać wyznaczone cele! Lepiej się pracuje, jeśli wyznaczymy sobie jakieś cele, wiemy wtedy, jak pracować, czym się kierować itp. Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Te trzy tygodnie zlecą jak deszcz na ziemię xD

      Usuń
    2. W naszym przypadku cztery tyg, bo tydzień na wyjeździe.

      Usuń
  3. Napewno Wam się uda. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, trzymamy za Was kciuki!!!
    My już w środę kończymy i prawie wszystko już zrobiłyśmy :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  5. Są niewłasnoręczne BARFy?
    W MOJEJ SKRZYNCE CIĄGLE NIE MA ZDJĘCIA KOLCZATKI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaro, daj jej już spokój. To jej sprawa, jak zakłada kolczstkę i moim zdanniem poprawnie ;). Daj dziewczynie.spokój
      Nikt nie powinien się tyn interesować.

      Usuń
    2. Ojej człowiek na błędach się uczy. I Zdjęcia kolczatki nie ma, bo już jej nie używam .
      PS. Underdog dzięki za wsparcie :)

      Usuń
    3. A tak a propo to obserwujesz mojego bloga dla beki ze mnie czy dla czytania ?

      Usuń
  6. A my nadal nie możemy się zdecydować na rozpoczęcie wyzwania :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyzwania :) 3mam kciuki żeby się Wam wszystko udało!

    OdpowiedzUsuń