Post podsumowujący ,,Psie Wyzwanie Minimalistki".

Pamiętacie jak pisałam o tym ,że te trzy tygodnie zlecą? . Miałam rację. Te trzy tygodnie były magiczne i pełne wzruszeń. Nie wierzyłam w moje plany, myślałam, że jak zwykle marzę a nie realizuję. Ale to była chwilowa niewiara w moich PSIjaciół. To było głupie, teraz mogę dumnie powiedzieć, że zrobiliśmy to czego chciałam !
Pamiętacie nasze plany ? My tak i takie zrealizowaliśmy :


Dzień 1 Zrobić porządek w psiej szafie 
Było i teraz rzeczy mają miejsce w szufladzie :D
Dzień 2 Zakupić jakieś smaczki. 
Byłam w zoologicznym i trochę złapałam smaków. 
Dzień 3 Zrobić sesje zdjęciową (jesień) 
Było co prawda nie idealne, ale nie było wtedy zbyt jesienie :(
Dzień 4 Spacer z Fuką (Tika&Fux) 
Tego dnia nie zapomnę, jak ganiałam razem z Tiką i koleżanką Fux'a przez pole :'D
Dzień 5 Spacerek do lasu, odnowienie naszego Fanpage ! 
Było co prawda i tak zdążyło się już am zmienić milion pierdółek, alee...
Dzień 6 Zapoznanie nowych terenów. 
Było, byliśmy nad stawikiem :PDzień 7 Odpoczynek+powtórzenie sztuczek. 
Powtórzenie było co prawda Buster połowę zapomniał, ale to szczegół. 
Jakieś uwagi: Zrozumiałam swoje psy !

Dzień 8 Przejażdżka rowerowa (Tika) 
Żałuję,że nie przyszła smycza, ale przejażdżka byłą :DDzień 9 Odnowienie strony ,,Galeria". 
Zostało zrealizowane i zapraszam do naszej stronki :)Dzień 10 Zrobić porządek w psich blogach ( czyt. tych których nie czytam odobserwuje ) 
To było coś. Większość blogów nie pisało postów od lat, inni je usunęli i nie mogłam ich odobserwować, a inni zmienili adres. Ale spokojnie zostały one ukryte.
Dzień 11 Zrobić mały plan dnia. 
Plan dnia był, i tylko jeden punkcik został niezrealizowany.Dzień 12 Recenzja wybranej przez Was rzeczy. 
Aż wstyd się przyznać do tak fatalnej recenzji.Dzień 13 Czyszczenie psich rzeczy.  
Nie było, bo nie było chęci :(Dzień 14 Nauka nie reagowania na inne zwierzaki ( Buster ) 
Było i Buster w 100% ma opanowaną samokontrolę, umie nawet wykonywać sztuczki przy innym psie.!



Dzień 15 Nauka nowej sztuczki ( Tika) 
Jest to sztuczka krzyżowanie łap (nie jest ona w 100% nauczona)Dzień 16 Nauka nowej sztuczki (Buster) 
Jest to sztuczka Daj głos (również nie 100%)Dzień 17 Czas z PSIjaciółmi <3 
Był to spacerek z psiakami.Dzień 18 Zrobienie Barf'a 
Było. Psiakom smakowało :PDzień 19 Czas na siebie. 
Trochę popisałam kopii roboczych, zrobiłam sobie herbatkę surfowałam po sieci jak to zwyklę rbięw piątki.Dzień 20 Powtórzenie sztuczek ( Buster&Tika) 
Było i to nawet w domku. Na godzinkę przygarnęłam psy do domku. Była nawet sesja.Dzień 21 Odpoczynek po wyzwaniu 
Jeżeli za odpoczynek można uznać przejażdżka z Tiką, spacer z Busterem ( + bezpański burek ), spacer z Ruby, rozwalone kolano, płacz, że Ruby nie jest wychowana itd. to tak.
Jakieś uwagi: Po pierwsze sesja i powtórzenie sztuczek w domu, po drugie spacer z innym psem w kompletnym spokoju <3
A o to efekty sesji:







Jak ja bym chciała powtórzyć ten tydzień, Pomijając spacer z Ruby oraz rozbite kolano. Ale ogólnie było bardzo przyjemnie i jestem zadowolona z moich genjuszy :).
Mam nadzieję, że i nasze wyzwanie Wam się spodoba :)
Pozdrawiamy 
Wiktoria&Lab's
PS: Zamiast tydzień z labradorem będzie dzień ( co o której godzinie robione ) z labradorem. Nie mam pomysł u na ten post więc wiecie  jak to jest. Zapewne będzie to już niebawem.


Moje ulubione zdjęcie <3




4 komentarze:

  1. No to pjona, Ty masz ,,Dzień z Labradorem", a ja mam ,,Dzień z Bernardynem" :D
    Czekam 1 grudnia na to wyzwanieee!!!!!
    Świetnie, że tak duuuuuuuużo rzeczy Wam się zrobiło!!! Z tym czyszczeniem rzeczy, to podejrzewam, że Ci się chciało, ale moc złego szatana zmusiła Cię do lenienia się!!! Jesienne klimaty tak mają. To Twoja w tym rola, miejmy nadzieję, że psie rzeczy będą szybciutko czyste, no bo trzeba dokończyć! Podejrzewam, że w kolejnych wyzwaniach postawicie sobie poprzeczkę i będziecie coraz bliżej mety, a start daleeeeeko za Wami!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno poprzeczka będzie większa, bo psiaki stają się mądrzejsze.

      Usuń
  2. Bardzo intensywne dni i piękne psiaki, tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń