Letni haul zakupowy

Hej dziś mam dla Was haul z letnich zbiorów. Co nam się trafiło zobaczcie sami :)


1. Linka Dingo 10 m - Odkąd zgubiła się nasza 5 m linka zaopatrzyliśmy się w kolejną 10 m :D
2. Smycz Trixie 1,5 m - zwykła smycz, czarna + amortyzator, który się zgubił :/
3. Obroża w Minionki To Mika - zauroczyła mnie więc kupiłam. 3 cm dla Tiki jak ulał :D
4. Szelki Hurtta Lifeguard 90 - długo wyczekiwane szelki. Kupione na psim bazarku. Każdy spacer w tych szelkach
5. Nerka - nereczka z biedronki. Pojemna i estetycznie wykonana
6. Kolejna nerka - tym razem zwykła małą nerka na mały trening.
7. Smakołyki Bosh Fruites Apfel ( jabłko ) - kolejne smaczki z tego wydania tym razem jabuszko
8. Smaczki One-A-Day Duo Hearts - serduszkowe smaczki.
9. Mopik - Łał, szał iwgl. Tika kocha ten mopik i zrobi za niego wszystko.
10. Zabawka Bumi Tug Toys - kupiony od osoby prywatnej. Pływa jest niebieski jednak szało jako takiego nie robi.
11. Szarpak z piłką - kupony w Tesco
12. JW Hol-ee Roller - czyli zwykła ażurka. Tika ją kocha. Buster natomiast zostaje przy swojej ażurce :p
13. JW Hol-EE Bowler M - kupiona od osoby prywatnej. Również sprawdza się dobrze.
14. Aport Dingo - nie żałuję zakupu gdyż Tika go pokochała. W wodzie sprawdza się super !!!

To by było na tyle. Pytania dotyczące danej rzeczy ? Komentarz. Jeżeli chcecie recenzje danej rzeczy również piszcie ;)
Pozdrawiamy
Wiktoria i Labradory

3 komentarze:

  1. To się obkupiłaś ;D my w te lato tylko trzy rzeczy zgarnełyśmy... Takie pytanie: gdzie i za ile kupiłaś linkę 10 m?
    I poproszę recenzje węża strażackiego Dingo bo myślimy nad zakupem :D
    Pozdrawiam daisy-crazyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smyczka od osóbki prywatnej. Kupiłam za 15 zł. Jestem zadowolona zakupu. Nie obciera rąk a karabińczyk jak najbardziej stabilny. Też myślałam nad recenzją aportu, ale zobaczymy jak inni na to :)

      Usuń