Podsumowanie wakacji 2016 !



Nie od dziś wiemy, że wakacje jak co roku muszą mieć początek ( :D ) ... jak i koniec ( :'( )
Jako, że zbliżamy się ku końcowi naszych wakacji postanowiłam, jak co roku, napisać małe podsumowanie tych dwóch miesięcy.
W poście o naszych planach pisałam o trylion rzeczach które chcemy zrobić. Jednak w jednej notce opisywałam, iż tyle planów to zdecydowanie za dużo. Chociaż zaczęłam ogarniać iż nieświadomie wykonuję kolejne podpunkty planów :P Jak to w końcu wyszło ?
Co do Bustera to nauczył się 2 sztuczek, czołgaj się i turlaj się, oraz zakupiłam mu szelki. No dobra może nie zakupiłam lecz oddałam te Tikowe Juliusy, które są idealne dla niego.


Jeżeli chodzi o Tikę w tym roku bardziej skupiłam uwagę na niej.
W tym roku udało nam się: nauczyć 2 sztuczek m.in wchodzenie tyłem na przedmioty ( w połowie ) i balansowanie na nóżkach. Udało nam się również zakupić wymarzone szelki i linkę oraz pojechać raz do Broku nad Bug. Codzienne wypady nad stawik i wycieczki rowerowe również były. W planach było również dopracowanie sylwetki oraz wagi jednak nadal nie jest idealnie więc ten cel nie mogę uznać za dokonany. Jest jeszcze wrzesinień w którym postaramy się już ogarnąć te sprawy.



Co do mnie to czego dokonałam ? Na pewno wypoczęłam i to jak. Fotki były, spacerki były. Ciastek niestety nie zrobiłam, ale kupiłam ich dużo więc wystarczą do października. Ogółem to nic szczególnego nie zrobiłam :P

fot. by Magda
Tegoroczne wakacje nie wyróżniły się czymś szczególnym więc oceniam je jakoś 7/10.
To co już niedługo wrzesień hmm ? Te wakacje zleciały bardzo szybko a nie robiliśmy nic szczególnego.
A wy jak spędziliście tegoroczne wakacje ? Postawiliście na aktywny tryb czy może rozluźniliście się i odpoczywaliście ?
Pozdrawiamy
Wiktoria i Labradory

7 komentarzy:

  1. Jezuuu, przeraziło mnie to pierwsze zdjęcie! Na szczęście okazało się, że to tylko śmierć wakacji :P
    Niby nic szczególnego, ale dla psa długi wypad w ciągu dnia to bardzo fajna rzecz :)

    Pozdrawiamy,
    TheDamonBC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zdecydowanie lepsze niż ta sama rutyna powtarzająca się prawie każdego dnia :P

      Usuń
  2. Ładnie spędziliście wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam robić podsumowanie,ale nic ciekawego u nas się nie działo,tylko siedzenie,zabawy i spacery,nie byłoby o czym pisać.


    Pozdrawiamy: http://soniakochanasunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma się czego chwalić. Wolę dać zdjęcie porównawcze niż czytać masę hejtu.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak długie te wycieczki rowerowe były? z samych wycieczek rowerem można by jakieś wspomnienia opisać

    Michał
    http://www.szkola-doberman.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. My też nie robiliśmy nic ciekawego, a minęły tak szybko.. U nas pełen odpoczynek, zawsze w roku szkolnym dzieje się dużo więcej, hmm, pewnie wtedy bardziej doceniam wolne! :D

    OdpowiedzUsuń